جاده خستست

Bahar

فعلا موضوعی در نظر ندارم

دیدم دلم گرفته 
هوا ی گریه دارم 
تو این غروب غمگین 
دور از رفیق و یارم

***
دیدم دلم گرفته 
دنیا به این شلوغی 
این همه آدم اما
من کسی رو ندارم 

***
دیدم غروبه اما
نه مثل هر غروبی 
پهنا ی آسمونو
هرگز ندیده بودم 
از غم به این شلوغی 

***
دیدم که جاده خسته س 
از اینکه عمری بسته س 
اونم تموم حرفاش 
یا از هجوم بارون 
یا از پلی شکسته س 
اونم تموم راههاش 
یا انتها نداره 
یا در میونه بسته س 

****
من و غروب و جاده 
رفتیم تا بی نهایت 
از دست دوری راه 
یکی نداشت شکایت 

*****

گم شدیم از غریبی 
من و غروب جاده 
از بس هوا گرفته 
از بس که غم زیاده 

******

پر از غبار غم بود
هر جا نگاه میکردی 
کی داشت خبر که یک روز
میر ی که برنگرد ی



نظرات شما عزیزان:

عبدالله
ساعت20:16---12 مهر 1394
منون از حضور گرمت خوشحالم کردی
پاسخ: خواهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 12 / 7 / 1394برچسب:,ساعتتوسط Bahar | |